آيا استقلال و پرسپوليس محرو ميشوند؟
 
بازی
 
 
دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:, :: 16:52 ::  نويسنده : عارف

شش روز تا ضرب‌الاجل كنفدراسيون فوتبال آسيا
تنها شش روز به پايان مهلت سازمان ليگ برتر و ضرب‌الاجل كنفدراسيون فوتبال آسيا باقي مانده است. با اين حال، از راهروهاي وزارت نوپاي ورزش و جوانان، خبر مي‌رسد كه به احتمال زياد، در روزهاي آينده، نام اعضاي هيأت مديره استقلال و پرسپوليس معرفي خواهند شد؛ البته بنا بر اساسنامه تا هنگامی که هیأت مدیره جدید تشکیل نشود، هیأت مدیره ای که در ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده تا اعلام و معرفی هیأت مدیره جدید به عنوان اعضای هیأت مدیره شناخته می‌شوند.
سرویس ورزشی ... ـ روز پنجشنبه سازمان ليگ برتر فوتبال اعلام كرد، اگر باشگاه‌هاي استقلال و پرسپوليس تا يازدهم شهريور ماه، هيأت مديره خود را انتخاب و نام آنها را اعلام نكنند، افزون بر اين كه ديگر نمي‌توانند در ليگ قهرمانان آسيا شركت كنند، ممكن است باعث كاهش سهميه ايران در اين رقابت‌ها شوند و این در حالی است که اكنون تنها شش روز به پايان مهلت كنفدراسيون فوتبال آسيا باقي مانده است.

بنا بر اطلاعات رسیده، کمیته اجرای لیگ قهرمانان کنفدراسیون فوتبال آسیا، در نامه‌ای فوری به سازمان لیگ فدراسیون فوتبال اعلام کرد، چنانچه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تا یازدهم شهریور ماه برابر با دوم سپتامبر، نام روسای مجامع، اعضای هیأت مدیره و مدیران عامل خود را به این کمیته معرفی نکنند، از نظر کمیته اجرایی لیگ قهرمانان این دو باشگاه شرایط لازم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را از دست خواهند داد که این اتفاق با حذف اتوماتیک‌وار استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان همراه خواهد شد.

البته بنا بر اساسنامه تا هنگامی که هیأت مدیره جدید تشکیل نشود، هیأت مدیره ای که در ثبت شرکتها به ثبت رسیده تا اعلام و معرفی هیأت مدیره جدید به عنوان اعضای این شرکت شناخته می‌شوند؛ افزون بر این که باشگاه‌هاي استقلال و پرسپوليس بر پایه قانون، از این پس باید خصوصی و نیز بنا بر اصل 44 رئیس مجمع هر یک از دو باشگاه نامبرده، باید از طرف وزارت اقتصاد تعیین و مشخص شود.

در تیم استقلال، نام آقایان امیدوار رضایی، علی فتح‌الله زاده و منصور پورحیدری به عنوان اعضای هيأت مديره در ثبت شرکتها به ثبت رسیده است.

این گزارش یادآور شده است که از انتخاب و اعلام نامي اعضاي هيأت مديره دو باشگاه بزرگ ايراني خبري نيست و اگر شرايط به همين شكل ادامه پيدا كند، فوتبال ايران در چند روز آينده با مسأله‌اي جدي روبه‌رو خواهد شد و آن زمان شايد ديگر پشيماني و افسوس سودي نداشته باشد!

گفتنی است، شنبه دوم بهمن ‌ماه سال گذشته، مجيد فرخزادي، مشاور وقت رئيس سازمان تربيت بدني از نهايي شدن فهرست اعضاي هيأت مديره باشگاه استقلال و پرسپوليس خبر داد و گفت: اسامي پس از جام ملت‌هاي آسيا به رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

فرخزادي گفته بود :اعضاي هيأت مديره دو باشگاه پنج ‌نفر خواهند بود و از يك پيشكسوت، يك اقتصاددان و يك فعال اقتصادي تشكيل مي شود.

امروز پنجم شهريور ماه 1390 و تنها شش روز به پايان مهلت سازمان ليگ برتر و ضرب‌الاجل كنفدراسيون فوتبال آسيا باقي مانده است. با اين حال از راهروهاي وزارت نوپاي ورزش و جوانان خبر مي‌رسد كه به احتمال بسیار در روزهاي آينده، نام اعضاي هيأت مديره استقلال و پرسپوليس معرفي خواهند شد؛ هر چند هنوز در اين‌ باره هيچ خبر موثقي منتشر نشده است.

اینها همه در حالی است که پیش از این، كنفدراسيون فوتبال آسيا، ثابت كرده مقابل چنين اهمال‌كاري‌هايي كوتاه نمي‌آيد و حذف استقلال از ليگ قهرمانان آسيا به‌ دليل دير فرستاده شدن مدارك كه پنج سال پيش اتفاق افتاد، نمونه‌اي از نقره داغ شدن فوتبال ايران به دليل بي‌توجهي به قوانين بين المللي است.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی و آدرس arefgame.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 86
بازدید کل : 12717
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1